Tre nycklar till framgång med finsit

Dina kunder förväntar sig korrekt redovisning. Med rätt verktyg och ambitioner kan du erbjuda mycket mer: Förenkla kundernas vardag, stärka deras självförtroende och hjälpa dem fatta klokare ekonomiska beslut. Hur kan du överträffa förväntningarna och skapa mervärde för din kund genom att använda finsit? Här är våra tre bästa tips.  

 

Tre nycklar till framgång med finsit

 

1. Leverera rapporter som kunden förstår 

När du levererar grafiska rapporter som är enkla att förstå blir det lättare för din kund att verkligen sätta sig in i sin ekonomi och fatta bättre affärsmässiga beslut, som gör att kunden kan tjäna mer pengar.  
 

Genom att använda finsit får du tillgång till en standardform för månadsrapporter. Den är mycket enkel för konsulten att använda och skapar samtidigt enhetliga, lättlästa rapporter till kunden.  
 

2. Gör ekonomisk information tillgänglig 24/7 

Många småföretagare har fullt upp med sin kärnverksamhet hela dagarna. Administrationen får då vänta till kvällar och helger, när redovisningskonsulten (d.v.s. du) kanske inte är på plats. Genom att ha ständig tillgång till sin ekonomiska information kan din kund arbeta med den på valfri tid, oavsett när du och din personal är i tjänst.  
 

Med finsit kan dina kunder komma åt sina aktuella siffror när som helst, på datorn, telefonen eller surfplattan. Finsit kan enkelt byggas in som en kundportal på din byrås webbplats, med ditt varumärke som avsändare. På så sätt blir den digitala plattformen en naturlig del av byråns erbjudande.  
 

3. Skräddarsy rapporterna efter din kunds behov 

Likviditet, täckningsbidrag, eller snittförsäljning per kund? Olika kunder har olika behov prioriterar olika faktorer vill följa för att förstå verksamheten och kunna fatta rätt beslut. Med skräddarsydda rapporter får kunden just den information som är viktig för dem.  

I finsit skapar du en unik rapport för varje kund en enda gång. Sedan uppdateras den automatiskt när nya data kommer in från redovisningen, och kunden får en grafisk presentation av sin nyckelinformation. Du behöver bara göra en setup, en gång, istället för att exportera redovisningsdata till Excel och skapa grafer utifrån dessa varje månad. Tänk vad mycket tid och arbete du kommer att spara! Din kund kan dessutom lita på att siffrorna i rapporten är samma som i redovisningen; det finns inget glapp i kedjan.