utökad affär

Digital kundportal ger ökade affärsmöjligheter och färre email

Stärk byråns digitala image med en kundportal som ger ökade möjligheter att få nya kunder. Byråns upplevda värde hos kunden ökar genom mer relevant rådgivning. Dessutom får ni ett samlat grepp kring kundkommunikationen och kan skippa eposten.

proffsig portaltjänst

Proffsig portaltjänst som stärker byråns varumärke

Kunderna loggar in i kundportalen via byråns egen webbplats. Gränssnittet kan anpassas till byråns egen grafiska profil vilket gör att tjänsten i sig och alla rapporter blir bärare av byråns varumärke.

tillgängligt kundportal

Allt är samlat i portalen och alltid tillgängligt

I den digitala kundportalen får din kund tillgång till allt som rör sitt företags ekonomi. Överskådligt och lättåtkomligt, samlat på ett och samma ställe. Tillgängligt dygnet runt i dator, platta eller mobil.

Lättåtkomligt och säkert med digital kundportal

Lättåtkomligt och säkert med digital kundportal

Genom att komplettera finsit med en digital kundportal kan din redovisningsbyrå erbjuda era kunder full tillgång till allt som rör deras företags ekonomi. Allt samlat på ett och samma ställe, tillgängligt på dator, smarttelefon eller surfplatta när de själva har tid att titta. 

Vi tummar inte på säkerheten. Den digitala kundportalen gör visserligen ekonomin lättåtkomlig för både byrån och kunden, men den är i säkert förvar med BankId-inloggning. I kundportalen finns dessutom ett gemensamt GDPR-säkert dokumentarkiv där både du och din kund kan spara dokument som rör kunden. Genom att ha all dokumentation för kunden samlat i portalen säkrar ni även arbetet internt på byrån då ni inte riskerar att missa något om det till exempel kommer ny personal.

I och med att kunden besöker byråns egen webbplats för att logga in, får ni dessutom möjlighet att lyfta fram andra tjänster som byrån erbjuder. 
Gränssnittet kan anpassas till byråns egen grafiska profil vilket gör att tjänsten i sig och alla rapporter blir bärare av byråns varumärke. 

Portalen ökar också byråns upplevda värde hos kunden genom att ni kan ge mer relevant rådgivning. Dessutom får ni ett samlat grepp kring er kundrapportering och slipper ha kundkommunikation spridd i olika medarbetares mailkorgar och pärmar. 
 

Vanliga frågor om digital kundportal

Det brukar fungera väldigt smärtfritt att sätta upp en digital kundportal. 

Är det säkert att använda en digital kundportal?

Byråns data lagras med hög säkerhet på finsit servrar med möjlighet till inloggning via Bank-Id. All dataöverföring sker krypterat vilket innebär att rapportering med finsit är säkrare än att till exempel skicka rapporterna med e-post, som oftast skickas okrypterat och kan läsas i klartext.

Kan jag själv välja layout i min byrås kundportal?

Ja, gränssnittet i den digitala kundportalen kan anpassas till byråns egna grafiska profil och utformas efter önskemål. 

På vilket sätt hjälper en digital kundportal byråns hållbarhetsarbete?

Genom att ni kan samla all dokumentation och kommunikation kring kunden i portalen behövs inga pappersdokument och inget behöver skickas med post.

Prova gratis i 30 dagar

Vi kan prata hur länge som helst om fördelarna med finsit, fast det bästa är ju att testa själv! Kontakta oss så hjälper vi dig att komma igång och prova gratis i 30 dagar.

Prova gratis idag
Prova gratis i 30 dagar